Het Leukste Kattenforum van Nederland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» pleegmama komt ook kijken
Pleegmama's kattenvriendjes Emptydi 18 jun 2019 - 17:20 van pleegmama

» Kattenrassen
Pleegmama's kattenvriendjes Emptyzo 2 sep 2018 - 20:22 van Admin

» Zelf een brok beoordelen in 6 stappen
Pleegmama's kattenvriendjes Emptywo 29 aug 2018 - 22:39 van Admin

» De beste kattenbrokken 2018 - Purrfect Cat
Pleegmama's kattenvriendjes Emptywo 29 aug 2018 - 22:17 van Admin

» Vermist/ gevonden
Pleegmama's kattenvriendjes Emptywo 29 aug 2018 - 20:59 van Admin

» Overzicht kattenopvang NL+België+diversen
Pleegmama's kattenvriendjes Emptywo 29 aug 2018 - 20:55 van Admin

» (oud) Leden met een cattery
Pleegmama's kattenvriendjes Emptywo 29 aug 2018 - 19:40 van Admin

» Tips en ervaringen outdoor
Pleegmama's kattenvriendjes Emptywo 29 aug 2018 - 19:19 van Admin

» Welke krabpaal / krabpalen ?
Pleegmama's kattenvriendjes Emptydi 28 aug 2018 - 1:43 van Admin

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Pleegmama's kattenvriendjes

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pleegmama's kattenvriendjes Empty Pleegmama's kattenvriendjes

Bericht van Admin ma 20 aug 2018 - 19:14

pleegmama schreef:
_Judith_ schreef:<blebe>

het is al fantastisch dat Cerah bij je komt wonen.
Heb je een eigen topic over je eigen katten? Dat stelt Bic nl als eis.....
pleegmama schreef:Nee, mijn katten staan nog niet op KP...ik neem aan dat die eis straks in het contract staat en dat ik er dan wel aan zal moeten geloven... Wink
Ik kan niet beloven dat het zo uitgebreid wordt als dat van andere KP-ers, want ik werk FT en de vrije tijd die ik heb knuffel ik liever met mijn katten dan dat ik een dagboek op internet bij houd :'(
Ik heb net een tijdje thuis gezeten door een faillissement van het bedrijf waar ik werkte, vandaar dat ik de afgelopen 2 maanden vrij actief ben geweest op KP, maar nu ik weer werk blijft daar niet veel tijd voor over, want zodra een kat aandacht wil gaat de laptop opzij.... <wol>
[size=50]Maar dankzij dat werk kan ik wel Cerah een mandje beiden, dat was anders niet mogelijk geweest...[/size]Maar ik beloof wel dat ik jullie op de hoogte houd en geregeld foto's van Cerah zal gaan plaatsen, al zal het niet dagelijks zijn...

Om te voorkomen dat Cerah straks niet mag komen omdat ik geen topic in het fotohoekje heb, laat ik jullie alvast kennismaken met mijn schatjes  Wink

Eind 2005 ben ik met mijn 2 katten (Chai (kater) en Loi (poes)) verhuisd naar een nieuwe woning, waar 1 van de 2 begin 2006 is ontsnapt. Mijn andere kat was toen heel ongelukkig en na 1 maand ben ik naar het asiel gegaan en heeft Chitah (toen 6 jaar oud en mishandeld) een plekje bij ons gevonden. Loi is gelukkig weer een maand later terug gevonden en zij heeft nog 5 jaar bij ons mogen wonen. Chai is helaas in november 2008 overleden (bijna 18 jaar, ouderdom volgens de DA) en Loi is dit jaar in augustus overleden (ze was al jaren longpatient en is uiteindelijk overleden aan haar longaandoening).

Dus Chitah (poes) is nu de oudste in huis (11 jaar):
Pleegmama's kattenvriendjes Chitah
Pleegmama's kattenvriendjes Chitahwakker

In 2007 is Kimi (kater) bij mij blijven wonen, hij was een pleegkitten van mij, Kimi is nu dus 4 jaar oud:
Pleegmama's kattenvriendjes Kimi
Ik heb erg weinig foto's waar Kimi alleen op staat, want het is een hele sociale kat die meestal bij 1 (of meer) van de andere katten te vinden is.
Kimi en Chai waren ondanks het leeftijdsverschil dikke maatjes en alles ging goed in huis tot Chai kwam te overlijden. Toen was Kimi zijn vriendje kwijt en zocht hij aandacht bij Chitah. Maar Chitah had een hekel aan katten en wilde helemaal niets van hem weten. Na een aantal maanden was het zelfs zo erg dat Chitah zich terug begon te trekken en toen ben ik op zoek gegaan naar een nieuw vriendje/vriendinnetje voor Kimi. Al sinds ik 20 jaar geleden iets over de Ragdoll had gelezen was het mijn wens om ooit een Ragdoll te hebben, dus....
Toen kwam Nova (poes) bij ons wonen, Nova is nu 2 jaar:
Pleegmama's kattenvriendjes Nova
Pleegmama's kattenvriendjes Novaindehobbykamer
Nova heeft een hekel aan foto's, ik heb erg veel van deze foto's van haar:
Pleegmama's kattenvriendjes Novawilgeenfoto
En vorig jaar kreeg ik een pleegkitten in huis (lapje) die moeilijk plaatsbaar was, zij heeft haar eigen topic hier gehad toen ik op zoek was naar een huisje voor haar (bij mijn katten zijn meerdere foto's van haar te vinden uit die tijd), maar nadat zij in februari gesteriliseerd is heeft zij een enorme terugval gehad waardoor ze niet meer benaderbaar was en volgens het asiel ook niet meer plaatsbaar....dus Lapje werd Mosi en mag bij ons blijven wonen (ondertussen laat Mosi zich wel weer aaien, maar op schoot zitten, zoals ze voor de operatie nog deed, doet ze nog steeds niet. Mosi (poes) is nu 1 jaar oud:
Pleegmama's kattenvriendjes Mosi
Pleegmama's kattenvriendjes Mosiopzolder
[size=50]mijn photobucket loopt vast, dus wordt vervolgd...[/size]
Admin
Admin
Admin

Registratiedatum : 20-08-18
Aantal berichten : 24

https://leukste-kattenforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pleegmama's kattenvriendjes Empty Re: Pleegmama's kattenvriendjes

Bericht van pleegmama ma 20 aug 2018 - 20:26

Ik heb mijn deel van dit topic in een word document staan, dat kan ik hier ook wel plaatsen (als ik de laptop een keer aanzet Wink )

pleegmama

Registratiedatum : 20-08-18
Aantal berichten : 4

Terug naar boven Ga naar beneden

Pleegmama's kattenvriendjes Empty Re: Pleegmama's kattenvriendjes

Bericht van Admin ma 20 aug 2018 - 20:30

Ja, dat zou wel handig zijn, anders moet ik alles quoten vanaf KP scratch
Admin
Admin
Admin

Registratiedatum : 20-08-18
Aantal berichten : 24

https://leukste-kattenforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pleegmama's kattenvriendjes Empty Re: Pleegmama's kattenvriendjes

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum